שטיח בקיץ? ברור! בואו תגלו למה!

מי מאיתנו לא זוכר את סבא וסבתא בבוא הקיץ, מגלגלים את השטיחים בכל הבית ומאחסנים אותם באיזה חדר? כאשר החורף הגיע הם פתחו את השטיחים שוב, ומילאו את הבית בריח הנפטלין. טוב אולי קצת הסגרתי את הגיל שלי… אבל הבנתם 😉

בעבר השטיחים היו משמשים כמשטחים המבודדים את הקור מרצפת הבית בתקופת החורף, ובתקופת הקיץ לא היה בהם שימוש. היום אנחנו כבר מבינים ששטיח לא נועד אך ורק על מנת לבודד את הקור מהרצפה. אז למה אנחנו צריכים את השטיחים, גם בקיץ, ובמיוחד עבור ילדינו?

עיצוב חדרים– שטיח הוא פריט עיצובי מאוד משמעותי בבית, בחדרי השינה, ובחדר המשחקים. שטיח בחדר הילדים מגדיר לילד שטח מסוים. לדוגמא- שטיח בחדר המשחקים מגדיר לילד את אזור המשחק. שטיח לילדים ליד מיקום הספרים יגדיר את פינת הקריאה בצירוף כרית רביצה, מזרון רביצה או כיסא ראטן. בחדר השינה של הילדים נכון למקם שטיח למרגלות המיטה, עיצובית זה נותן הרגשה חמה לחדר ולאזור השינה.

בטיחות– אנחנו תמיד נעדיף שהילדים ישחקו על משטח נעים. חס וחלילה במקרה של נפילה, נעדיף שיפלו על שטיח ולא ישירות על הרצפה. בנוסף, אנחנו ממליצים להוסיף משטח למניעת החלקה, אנטי סליפ, מתחת לשטיח על מנת לקבע אותו לרצפת החדר.

מזגנים– אנחנו חיים במדינה חמה, גם החורף כבר לא החורף שהיה פעם. רוב הזמן אנחנו חיים בטמפרטורות גבוהות והמזגנים בבתים עובדים ומקררים את החלל. בנוסף, המזגנים מקררים גם את הרצפה, ולכן הרבה יותר נעים והגיוני שיהיה שטיח לחדר הילדים או בחדר המשחקים כדי שיהיה לילדים משטח נעים לשחק עליו, ללכת עליו, לקרוא עליו ולבלות עליו.

זמן משחק– כמה פעמים הילדים מבקשים שנשב ונבנה איתם פאזל? נשחק איתם ברופא-חולה? אם לנו לא נעים לשבת על הרצפה הקרה בזמן משחק, אז גם להם לא. אנחנו רוצים שיהיה להם נעים ולכן נשקיע בשטיח לילדים לחדר המשחקים, כדי שיוכלו לשבת על השטיח ולהנות כמה שיותר.

לסיכום– ראינו ששטיח הוא פריט עיצוב שאנו קונים לבית או לחדר הילדים עם המון יתרונות ומחשבה מאחורי זה, והדבר לא תלוי עונת השנה. יש אצלנו שטיחים שיתאימו בדיוק לחדר הילדים שלכם, בעיצובים שונים וסולידיים, וכאלה שיגדלו עם הילדים שלכם מגיל ילדות לגיל בגרות.

מוזמנים להציץ ממש פה.

אם ברצונך לשמוע עוד פרטים ניתן ליצור קשר עם קייקידס K KIDS

בטלפון/ בוואטסאפ 077-9966969

ובמייל kkidsisrael@gmail.com

מאמרים נוספים