עיצוב חדרי ילדים- מאיפה מתחילים? 6 כללי יסוד

התחלתם לחשוב על עיצוב חדר הילדים והרשת מוצפת בתמונות של סגנונות עיצוב שונים. הגיוני שהלכתם לאיבוד בין כל המידע שיש ברשת ולכן חשוב לעשות סדר ולהתחיל באופן הבסיסי ביותר. אז עשינו את זה בשבילכם, ואלה 6 כללי היסוד שאנחנו בקייקידס K-KIDS מאמינים שיקלו עליכם את עיצוב החדר.

1.סגנון העיצוב- תבחרו את סגנון עיצוב חדרי הילדים שהכי התחברתם אליו- אם זה סקנדינבי, בוהו שיק, כפרי או אקלקטי, מה שחשוב בסוף זה שתהיה הרמוניה בין הפריטים שבחרתם.

2.פלטת צבעים- תבחרו לכן פלטת צבעים שאתם אוהבים, בדרך כלל עדיף לבחור עד שלושה צבעים. המלצה שלי- לכו על צבע בסיס שיחמם את החדר כמו שמנת, אוף וויט, בז׳, ועליו תלבישו עוד שני צבעים שעובדים אחד עם השני או שני גוונים של אותו הצבע. פלטת צבעים של עד 3 צבעים תעזור לכם לשמור על ההרמוניה והרוגע של החדר. 

3.שטיח– הוא מרכז החדר, עליו הילדים מבלים שעות במהלך היום. תבחרו שטיח שיתאים לפלטת הצבעים שבחרתם או שטיח ניטרלי, כך שבהמשך יתאים לשינויים בעיצוב שהחדר יעבור כשילדים יגדלו. לא פחות חשוב- בחרו שטיח שעשוי מחומרים טבעיים ובטוח לילדים שלכם! כל השטיחים אצלנו עשויים 100% כותנה כי אנחנו לא מתפשרים על האיכות של מה שנכנס לחדרי הילדים.

4.פינת רביצה- תדאגו לעצב לילדים פינת רביצה. פינה שבה יוכלו לשחק, ללמוד, לקרוא ספר, לנגן על גיטרה או סתם לנוח. בפינה הזו מומלץ שתהיה כרית רביצה מפנקת עם כריות נוי, איזו שמיכה כייפית, אוהל חופה, ובעיקר שתהיה חמה ומזמינה.

5.ספרים- ילדים אוהבים את עולם הדימיון, וספרים מספקים להם בדיוק את הצורך הזה. תתנו לספרים מקום של כבוד, אפילו ליד פינת הרביצה כך שיהיו מזמינים וזמינים. הניחו את הספרים בכוננית נגישה לילדים, כזו שיוכלו לגשת אליה באופן עצמאי, לבחור לעצמכם ספר, להתיישב ולקרוא או לעיין בתמונות.

6.אחסון- אחסון זה הדבר הכי חשוב בכל בית ובפרט בחדרי ילדים. חשוב שתהיה בחדר אופציה לאחסון סגור, כזה שייתן פתרון לבלגן שלפעמים מתחולל בחדרי הילדים. האחסון הסגור יכול להיות בארון קיר או בשידה. בנוסף, חשוב שיהיה אחסון פתוח לדוגמא בסלי אחסון, שם אנחנו נציג לילדים כל פעם משחקים אחר שיעוררו את סקרנותם ורצונם לשחק בהם.

אז תתחילו בבחירת הסגנון שאתם אוהבים ומשם תמשיכו הלאה. יש אצלנו בקייקידס K-KIDS מגוון גדול של מוצרים שיכולים לעזור לכם בעיצוב החדר, ואנחנו נשמח לעזור לכם בבחירת הפריטים המתאימים ובשמירה על ההרמוניה.

אם ברצונך לשמוע עוד פרטים ניתן ליצור קשר עם קייקידס K KIDS

בטלפון/ בוואטסאפ 077-9966969

ובמייל kkidsisrael@gmail.com

מאמרים נוספים