טיפים לעיצוב פינת הרביצה המושלמת לילדכם

בין אם אתם מכינים לילדים פינת רביצה בחדר השינה או בחדר המשחקים ישנו פריט אחד שהוא חובה בכל פינה שכזו- כרית רביצה או יש שקוראים לו גם מזרן רביצה. בנוסף ישנם פריטים נוספים אותם ניתן להוסיף לפינת הרביצה ותוכלו למצוא אותם אצלנו בקייקידס K KIDS.

מצאנו לכם בקייקידס K KIDS את מזרני הרביצה הכי יפים ואיכותיים מאירופה של המותג Lilu Len מפולין. כל מזרן רביצה מיוצר בעבודת יד עם השקעה ותשומת לב מירביים. ישנם כמה סוגים של מזרני רביצה- מזרן רביצה מבד פשתן, מזרן רביצה מבד כותנה ומזרן רביצה מבד קטיפה.

אז איך תבנו נכון את פינת הרביצה לילדכם?

קודם כל יש לבחור מזרן רביצה. מזרן רביצה, או כאמור כרית רביצה, נועד להזמין את הילדים שלנו להתכנס להם בכייף באיזו פינה בחדר, להרגיש שם בטוחים ונינוחים, לשייט להם שם בעולם הדימיון שלהם אם זה בזמן משחק ואם זה בזמן קריאה או עיון בספרים.

יש לשים לב לטקסטורת הבד. אנחנו רוצים שיהיה להם נוח להישאר על מזרן הרביצה זמן ארוך ואנחנו רוצים שהמזרן יהיה עשוי מבד שנעים למגע (פשתן/ כותנה/ קטיפה).

בנוסף שימו לב לעובי המזרן. אנחנו נרצה מזרן רביצה עבה ומפנק, שהמילוי יהיה איכותי וישמר לאורך זמן.

וחשוב לא פחות- בדקו כיצד ניתן לנקות את מזרן הרביצה שבחרתם- כל מזרני הרביצה שלנו בקייקידס K KIDS ניתנים לניקוי במטלית לחה או בניקוי יבש.

מה תוכלו להוסיף עוד לפינת רביצה או פינת קריאה מושלמת ותוכלו למצוא בקייקידס K KIDS?

שטיח לחדר ילדים נעים, עליו ניתן להניח את מזרן הרביצה ולהתאים את הצבעוניות והעיצוב באופן מושלם.

אוהל חופה מסביב למזרן רביצה על מנת למסך ולהשקיט רעשי רקע בזמן משחק או קריאת ספר.

סל אחסון למשחקים ובובות אהובות, לשמיכות וכרבוליות.

מדפי ספרים מונטסוריים נגישים לילדים אותם ניתן להניח ליד מזרן הרביצה כך שילדכם יוכל באופן עצמאי לגשת לספרים, לבחור לעצמו ספר אהוב או חדש, להתיישב על כרית הרביצה, לשוטט ולעלעל בדפי הספרים והתמונות.

כריות נוי לתחושת החמימות על מזרן הרביצה והעיצוב של החדר.

מדבקות קיר עדינות ואיכותיות השומרות על צבעוניות עדינה ומשדרגות על עיצוב וכל פינה.

אז מה שנותר כעת הוא לבחור את מזרן הרביצה שנכון עבורכם, עם הפריטים הנוספים לפינת רביצה וקריאה מושלמת. צריכים עזרה בבחירת מזרן רביצה או עיצוב פינת קריאה? נשמח לעזור!

אם ברצונך לשמוע עוד פרטים ניתן ליצור קשר עם קייקידס K KIDS

מאמרים נוספים