איך בוחרים שטיח לחדר הילדים?

אם יש פריט שאנחנו מאמינים בקייקידס K KIDS שהוא מרכזי וחשוב בחדר של ילדים, גם אם זה חדר השינה שלהם וגם אם זה חדר משחקים-זה השטיח. שטיח בחדר הילדים מחמם את החדר, השטיח מאפשר מקום נעים ורך לשבת בנוחות ולשחק עליו, השטיח ממרכז את תשומת הלב ומסביבו נבנה עולם ומלואו, גם מבחינת ריהוט וגם מבחינת עולם הדמיון של הילדים.

אז איך בוחרים נכון שטיח לחדרי ילדים?

ישנם כמה פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון- נראות, נוחות, ניקיון השטיח וכמובן איכות השטיחים.

את השטיח כדאי להתאים לעיצוב החדר. במידה וישנה צבעוניות רבה אנו יכולים “להרגיע” עם שטיח בצבע אחיד, שטיח בצבע בהיר, שייתן מקום לעיצוב של החדר ולא יעמיס עליו. במידה והעיצוב של החדר יותר שקט אנחנו יכולים לתת יותר מקום לשטיח מעוצב, שטיח עם דוגמא, או שטיח בצבע אחיד אבל עם אמירה (כמו ורוד, טורקיז) ולבנות סביב השטיח את עיצוב החדר.

אנחנו צריכים לזכור שהשטיחים בסופו של דבר משמשים את הילדים שלנו ואותנו, וחשוב שיהיו נעימים לישיבה. כדאי לבחור שטיח רך, שטיח נעים, אך שטיח כזה שיתאים גם לחורף וגם לקיץ. שטיחי כותנה עונים בדיוק על הצורך הזה. שטיחים 100% כותנה נעימים למגע, הם מחממים את החדר בחורף ובקיץ שומרים על אווירה קלילה.

ואם דיברנו על שטיחים שעשויים 100% כותנה, אז איזה כייף שגם ניתן לכבס אותם במכונה! כל השטיחים שלנו בקייקידס K KIDS עשויים 100% כותנה נעימה, רכה, וניתנים לניקוי במכונת כביסה. ילדים לעיתים ללא כוונה מלכלכים עם אוכל, חול, או אפילו חומרי יצירה, וחשוב שניתן יהיה לכבס את השטיחים. השטיחים נכנסים למכונה ויוצאים כמו שטיחים חדשים.

האיכות של השטיחים שאנחנו מייבאים בקייקידס K KIDS היא איכות אירופאית. אנחנו החלטנו להתמקד בייבוא שטיחים מהולנד של חברת Tapis Petit שאינה מתפשרת על איכות השטיח וטיב השטיח. השטיחים שהם מייצרים מיועדים קודם כל לילדים ונותנים מענה לצורכי הילדים. אך ניתן לראות שהעיצוב של השטיחים מאוד בוגר כך שהוא מתאים לטווח רחב של גילאים ועד כדי שימוש בשטיחים שלהם בחדר ההורים או בסלון.

אז מה שנותר כעת הוא לבחור את השטיח שנכון עבורכם, המגוון אצלנו בקייקידס K KIDS גדול, ואנחנו נשמח לעזור לכם בבחירת השטיח המתאים.

אם ברצונך לשמוע עוד פרטים ניתן ליצור קשר עם קייקידס K KIDS

בטלפון/ בוואטסאפ 077-9966969

ובמייל kkidsisrael@gmail.com

מאמרים נוספים