אוהל חופה – למה צריך אותו?

גם אתן רואות הרבה חדרי ילדים עם אוהל חופה במקומות שונים בחדר? לאוהל חופה ישנן יתרונות רבים, וגם שימושים רבים. נפרט קצת למה אוהל חופה טוב לילדים שלנו? כיצד הוא עוזר להם? על אילו צרכים הוא עונה להם והיכן ניתן למקם אוהל חופה בחדר.

אוהל החופה מאפשר לילדים שקט ויזואלי. כלומר, מנקה להם רעשי רקע חזותיים שלפעמים נמצאים בחדר ומפריעים בזמן שינה, משחק או קריאה. אנחנו מבינים כמה אוהל חופה חשוב בעיצוב החדר ולכן תמצאו בקייקידס K KIDS כמה סוגים של אוהל חופה בטווח מחירים רחב.

אז איפה ממקמים אוהל חופה? ישנם כמה מקומות אפשריים.

אוהל חופה ניתן למקם באזור ראש המיטה של הילד. ויזואלית זה כמובן מוסיף המון לעיצוב החדר ולאזור המיטה, ובנוסף אוהל החופה ימסך וישקיט את רעשי הרקע כאשר הילד ינסה להירדם לשנת הצהריים או שנת הלילה שלו. האוהל ייתן לו פרטיות ושקט ויעזור לילד להירדם יותר בקלות.

ניתן למקם את אוהל החופה גם בחדר המשחקים באחת מפינות המשחק, ליד פריט משחק אהוב במיוחד. זוכרים כשהיינו ילדים כמה אהבנו לבנות אוהלים ולשחק בתוכם? אוהל חופה יכול לשמש בדיוק למטרה הזו. הילד יכול ליצור לעצמו פינת משחק שקטה ואהובה באוהל, בה הוא יכול להתכנס ולעוף על כנפי הדימיון במשחק, מקום קסום רק שלו בתוך אוהל החופה.

המקום האהוב ביותר למקם את אוהל החופה הוא בפינת הקריאה, ליד כוננית הספרים של הילד. אנחנו מרגילים את הילדים שלנו לקריאת ספרים מגיל צעיר, ממקמים להם אותם במקום נגיש כדי שיוכלו לקחת להם ספר באופן עצמאי, אז צריך גם לתת להם פינה שקטה לעיין בספרים. פינה כזו תשמש אותנו מהיום הראשון שבו נתחיל להקריא לתינוק שלנו ספר. תוכלו לשבת ביחד תחת אוהל החופה, במקום נקי מרעשים, ולהקריא לו. ככל שיגדל ילמד לשבת שם בעצמו עם ספר אהוב, יעיין בציורים ובהמשך גם ישב שם לקרוא עצמאית, בשקט ובנוחות.

תוכלו למצוא אצלנו בקייקידס K KIDS מוצרים משלימים לאוהל חופה כמו מזרני רביצה, כריות, שטיחים וכונניות מונטסוריות.

צריכים עזרה בבחירת אוהל חופה או עיצוב פינת קריאה? נשמח לעזור!

אם ברצונך לשמוע עוד פרטים ניתן ליצור קשר עם קייקידס K KIDS

בטלפון/ בוואטסאפ 077-9966969

ובמייל kkidsisrael@gmail.com

מאמרים נוספים